67

برادر شوهر و جاری ، یه دعوای حسابی کردن و برادر شوهر اومده بود شکایت از زنش ، که دیگه نمیخوامش و میخوام طلاقش بدم، دو روز هم قهر بود و زنش رو برده بود خونه مادرش ، خودش هم معلوم نبود کجا رفته بود .

پریروز که رفتیم خونه مادرشوهر ، باخبر شدیم که جاری بارداره.  از فرداش هم اومدن خونه مادر شوهر اتراق کردن ، خون خون مادر شوهر رو میخوره ، چون همون مدت که خونه ما بودن ، یه شب رفتن خونه برادر شوهر برا شام ، اونم تا تونسته بود ، حرف بارشون کرده بود ، که شماها ، پدر مادر خوبی برا ما نبودید و بفکر ما نیستید و از این قبیل حرفا ... الان حسابی از دست برادر شوهر و زنش کفرین.


یک هفته اس حس باشگاه رفتن ندارم و مربی هم ول کن نیست ، دیشب تو وات که پرسید کی میای ، جوابش دادم فردا ، بلکه دست از سرم برداره ... 


فک کنم هورمونام بهم ریختن ، با اینکه نزدیک پریودم هم نیست، این چند مدت خیلی به همسری پریدم ، دلم براش میسوزه زن خوبی براش نبودم ، نمیدونم چمه!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 00:28 http://taghdireman.mihanblog.com/

رازیانه بخور برا تنظیم هورمونای زنانه خوبه.

عرق رازیانه ؟

Rezaa دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 08:55 http://withuniverse.blogfa.com

سلام
خیلی خوب و ساده و دلنشین مینویسین.. ممنون..
پاراگراف آخرتون یه درس هم واسه من داشت.. همسرم گاهی وقتها خیلی بهانه‌گیر و بداخلاق می‌شه و از هرچیزی ایراد میگیره.. این اخلاقش دستم اومده و بارها تا چندین ساعت تلاش خودمو کردم که آروم و صبور بمونم ولی انگار اون موقع‌ها اونقدر منو تحریک میکنه که حال منم بد بشه و ازش برنجم.. بعدش کم‌کم خوب میشه... این حرفای شما بهم انگیزه داد که اونو قضاوت نکنم اون لحظه‌ها و بیشتر از اینها صبوری کنم تا بهتر بشه حالش..
شاد باشین

سلام
ممنون
خواهش میکنم
تو این دوران بیشتر هوای همسرتان رو داشته باشید

مهناز شنبه 3 مهر 1395 ساعت 21:03 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

یعنی الان که فهمیدن بارداره،مشکلشون حل شد؟
ورزش خوبه روحیه آدمو عوض میکنه.ولی یه مدت که آدم نمیره پشتش باد میخوره.به نظرم حرف مربیتو گوش کن و ادامه بده ورزشتو.
این روزا مشکلات و فشارهای زندگی باعث شده هیچکدوممون زنها و شوهرهای خوبی واسه همسرامون نباشیم!

نه ، با کاراشون باعث شدن که بقیه هم ازشون فاصله بگیرن
آره ولی متاسفانه من یه مدتی ولش کردم
واقعا این مشکلات بزرگترین عاملش هست

نوروسرجری پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 21:15

سلام. اوقات به کام. خسته نباشید. خوب هستین!؟
اول تبریک میگم بخاطر طراحی جالب وبلاگتون.
دوم واقعا مطالب آموزنده و جذابی را در وبلاگتون گنجاندین.
من یه دانشجوی پزشکی هستم. البته نه تنها پزشک، بلکه سابقا دارای مدرک کارشناسی مهندسی ژنتیک نیز هستم. البته مهارت من تنها در زمینه درسی نیست. در زمینه هنری نیز خیلی حرفها واسه گفتن دارم، که منجمله میتوان به: شاعر بودنم، نویسنده دو تا کتاب( یه رمان + یه کتاب تاریخی با خط میخی عیلامی نوشتم)، داستان نویس( بیش از. ٧٠ داستان کوتاه مخصوص سنین ١١-١٨ سال نوشتم)، مشاور سکسولوژی، استاد تبانی رنگ ها، موسیقیدان( ساز تخصص ام سه تار و ویولن است)، طراح دکوراسیون داخلی منزل هستم. روانشناس هم هستم. اما من مدرکی در این زمینه ندارم و تجربی کار کردم. علم و دانش خیلی زیادی در این زمینه در اثر مطالعه زیاد تو این رشته هم دارم.
آیا اجازه دارم تو وبلاگتون کامنت بذارم!؟
آیا میتونم نویسنده وبلاگتون باشم!؟ با توجه به اینکه من در تمام زمینه های گفته شده در بالا استادم و مهارت کامل دارم و میتونم رنگ و بوی خیلی عالی به وبلاگتون بدم.
خوشحال میشم که در اولین فرصت جواب سؤالاتم را با یه مسیج از طریق واتس آپ یا تلگرام به این شماره شخصی ام (( 09148207200 )) بفرستی.
روز و روزگار بر شما خوش باد
کامیاب و شادکام باشید.

نیاز چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 15:40

عیبی نداره همه مون همین مدلی میشیم
چقدر حس بدیه که اون لحظه فکر میکنیم زن خوبی نیستیم براشون

آره عزیزم، گاهی اینجوری میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد