70

بازم پرهام مریض شد و الان چند روزی میشه که مهد نمیره ، خداروشکر اینبار مریضی اش سبک تر بود و زودتر خوب شد ، ولی حسابی ضعیفش کرده ، چون هیچی نمیخوره.


مادرشوهر قرار بود 200 بده براش دستگاه بخور بگیریم ، بنظرتون چه مارکی خوبه؟


یه خبر دیگه ، اینکه دوچرخه پرهام رو دزد نبرده بود و شوهری گذاشته بود تو جعبه ماشین که ببره درستش کنه ، منم که بعد چند روز با ترس بهش گفتم ، اینقد بهم خندید نامرد.

69

ماه آبان همه اش به مریضی گذشت

اولش که پرهام آنفولانزا گرفت و دو روز دکتر بردمش و سرم و آمپول براش زدن ، حالت تهوع و تب هم داشت ...بعدش خودم ازش گرفتم و برام پنی سیلین نوشت که بدنم حساسیت نشون داد و هنوز گرفتارشم ، جای پنی سلین هنوز خوب نشده.

امروز هم دوباره پرهام مریضه و حال ندار ، خدا کنه زودتر خوب بشه بچه ام ، تو مریضی آب میره، از بس که ضعیفه


امروز یهو متوجه شدم که دوچرخه پرهام تو حیاط نیست ، فکر کنم دزدیدن ، اگه وحید بفهمه میکشه منو ، چند بار گفت که بیار تو خونه ، من گوش ندادم ، نمیدونم چی بهش بگم؟