68

سلام 

حدود دو هفته پیش مهمون داشتیم و چون تعدادشون هم زیاد بود و خونه ی ما هم کوچیک ، همون موقع یه تغییر دکوراسیون دادیم ، مبل سه نفره رو بردم تو اتاق پرهام گذاشتم و با نیم ست باقی مونده یه مدل خوب یه گوشه ی هال دادم ، هم یه فضای خوبی باقی موند و هم یه نیم ست مبل موند که فضا زیادی خالی نشه، دیدم فضای هال خیلی بهتر شد و خوشم اومد و فعلا تغییری ندادم ، تی وی اتاق پرهام هم راه انداختیم و مبل هم گذاشتم روبروی تی وی و شبا که همسری دوست داره فوتبال ببینه و منم میخوام بفرمایید شام میرم اتاق پرهام میبینم ، از یه نظر دیگه هم خوب شد راه انداختن تی وی ، پرهام دیگه به هوای کارتون دیدن ، اسباب بازی هاش رو نمیاره تو هال بازی کنه و همونجا بازی میکنه .


پرهام امسال رفت پیش دبستانی ، شنبه از زیر قرآن رد ش کردم و بردمش مهد و یه جشنی هم به مناسبت باز شدن مدارس داشتن ، یه نیم ساعتی موندم و برگشتم خونه ، برگشتنی هم باباش آوردش، امسال یه خوبی که داشت ، بخاطر پارسال که تو این مهد بود هر چند کوتاه ، حدود سه ماه  بود ، ولی خیلی راحت ازم جدا شد و رفت . به امید موفقیتش


دیروز هم رفتم آرایشگاه و خوشگلاسیون اساسی کردم ، اول اصلاح کردم و بعدش موهامو کوتاه کردم و رنگشون کردم ، ایندفعه رنگ تیره زدم و همین باعث شد قیافه ام خیلی عوض شه ، خودم که خیلی خوشم اومد ، دیشبم که خونه ی مامانم رفتیم هر کی دید پسندید .